Výsledky poslechovosti radií Lagardère
0 Redakce PLAY.CZ 9.2.2013Evropa 2
Praha 7.2.2013 – Podle aktuálních výsledků studie Radio Projekt si rádio Evropa 2 denně naladí 902 tisíc posluchačů a týdně 1,8 milionu posluchačů
Nejoblíbenější rádio mladých Evropa 2 významně meziročně posílilo v denní poslechovosti (+31 tisíc) a opět potvrdilo nejsilnější pozici ve své cílové skupině 12-39 let. Nadále zůstává jedničkou v Praze, Libereckém kraji a Karlovarském kraji a nově vítězí také na Moravě – v kraji Jihomoravském. Dominantním lídrem zůstává Evropa 2 také v internetovém poslechu a ve velkých a středně velkých městech.
„Potěšilo mě, že poslední měření přineslo pozitivní výsledky ve všech důležitých aspektech. Kromě toho, že jsme dlouhodobě nejsilnější v cílové skupině mladých a na internetu, jsme meziročně posílili ve skupině ženy o téměř devatenáct procent. Ukazuje se, že programové změny, originální soutěžní koncepty a nové rubriky byly posluchači velmi kladně přijaty. Na další sezónu chystáme řadu programových specialit, které by měly nadchnout nejen naše posluchače, ale i zadavatele reklamních kampaní,“ komentuje aktuální výsledky rádia Evropa 2 ředitelka rádia Jitka Fürst.
„Evropa 2 je dlouhodobě klíčovým produktem pro oslovení mladých lidí v ČR a nadále posiluje. Pro zadavatele reklamy jsou dnes velmi výhodné projekty synergicky kombinující Evropu 2, weby a sociální sítě,“ hodnotí výsledky Martin Nováček, obchodní ředitel zastupitelství Regie Radio Music.
Frekvence 1
Praha 7.2.2013 – Rádio Frekvence 1 si podle nejnovějších výsledků naladí 966 tisíc posluchačů denně a 1 875 tisíc posluchačů týdně.
Uvedené údaje přinesl nejnovější Radio Projekt, který mapoval výsledky poslechovosti českých rozhlasových stanic za klouzavé pololetí, tedy od 1.7.2012 do 19.12.2012.
Ranní pořady Těžkej Pokondr a Dámský klub mají v dopoledním vysílání nejvyšší podíl na rozhlasovém trhu, skvělým výsledkem je i výrazný nárůst počtu posluchačů odpoledního drivu Rudy z Ostravy. Frekvence 1 i nadále zůstává nejznámější rozhlasovou stanicí.
„Ukazuje se, že vsadit na zábavné pořady jako je Dámský klub či Ruda z Ostravy bylo správné a věřím, že se víkendový Dámský klub s Jirkou Babicou stane stejně úspěšným jako jeho předobraz vysílaný ve všední dny,“ říká Miroslav Škoda, ředitel rádia Frekvence 1.
„Věřím, že nové formáty Frekvence1 jako je Víkendový Dámský klub s Jirkou Babicou, nebo rubriky na téma financí či zdraví, dávají v kontextu solidních výsledků poslechovosti smysl všem zadavatelům reklamy, kteří požadují především chytrý marketing,“ říká Martin Nováček, obchodní ředitel Regie Radio Music.
Rádio Bonton
Praha 7.2.2013 – Rádio Bonton 25 tisíc posluchačů denně a 90 tisíc týdně.
K pozitivním ukazatelům posledního měření patří prodloužení doby poslechu o celou hodinu a nárůst v týdenní poslechovosti
„Rádio Bonton postupně nabírá novou skupinu posluchačů, kteří jsou svému rádiu věrní. Nedávná hra o auto navíc ukázala, že koncept dárků a soutěžení je atraktivní pro mnoho z nich,“ říká Miroslav Škoda, ředitel rádia Bonton.
„Rádio Bonton násobně meziročně zvyšuje zásah v cílové skupině 40+. Ukazuje se, že nový formát Bontonu úspěšně oslovuje cílovou skupinu, která v celé populaci roste a pracuje s ní stále více zadavatelů,“ říká Martin Nováček, obchodní ředitel Regie Radio Music.
Dance radio
Praha 7.2.2013 – Podle nejnovějších výsledků studie Radio Projekt ladí Dance radio 23 tisíc posluchačů denně a 40 tisíc týdně
Meziročně Dance radio zaznamenalo nárůst denních posluchačů o 40%, ztrojnásobilo svůj podíl na trhu a prodloužila se doba poslechu o téměř hodinu a půl.
„Stabilní výsledky Dance radia ukazují na dlouhodobou věrnost posluchačů taneční muzice, kterou jsme se ve vysílání letos rozhodli rozšířit o nové žánry,“ hodnotí nejnovější výsledky studie Radio Projekt jeho programový ředitel Lumír Skokan.
„Dance rádio je příležitostí pro všechny podnikatele, kteří chtějí podpořit svůj byznys v regionu Praha a cílí na mladé lidi,“ říká Martin Nováček, obchodní ředitel zastupitelství Regie Radio Music.
Počet posluchačů rádií RRM nejlepší v historii
Praha 7.2.2013 – Rádia zastupovaná Regie Radio Music (RRM) pokořila v počtu posluchačů včera hranici 2,9 milionu posluchačů. Vyplývá to z dnes publikovaných výsledků kontinuální studie poslechovosti SKMO Radioprojekt. To je nejvyšší číslo od doby existence této studie monitorující poslech rádií v ČR od roku 2006.
Kromě počtu „posluchačů včera“ rádia zastupovaná RRM bodovala i v počtu posluchačů minulý týden. Těch je 4,86 milionu, čímž zastupitelství RRM získává od nejbližšího konkurenta náskok již více jak 100 tisíc posluchačů.
„Prakticky všechna naše rádia si meziročně polepšila v denní poslechovosti, ať už jde o Rádio Impuls, Frekvenci 1 nebo Evropu 2. Neméně dobře se dařilo i síti regionálních rádií zastupovaných například produktem Direct Total,“ popisuje optimisticky situaci Petr Uchytil, ředitel marketingu Regie Radio Music.
„Aktuální čísla o počtu posluchačů jsou skvělou příležitostí a dobrou informací pro zadavatele reklamy a mediální agentury, které v současné době stále obtížněji hledají efektivní možnosti komunikace,“ říká Martin Nováček, obchodní ředitel Regie Radio Music a dodává: „Nějaké rádio poslouchá každý týden v ČR 7,6 milionu lidí ve věku 12-79 let. Pokud má naše zastupitelství dosah na 64% z nich, jde o nezanedbatelnou kapacitu využitelnou pro účinné zvyšování zásahu v rámci jakéhokoli mediamixu.“
Poslouchejte radio Frekvence 1 online
Poslouchejte radio Bonton online
Poslouchejte Dance Radio online