ahead – 1200×100

PLAY.CZ

Právě poslouchá celkem 7927 posluchačů.

Seznam rádií

Seznam stylů

Seznam krajů

Rádio Evropa 2 uvádí: Music revolution

0 Redakce PLAY.CZ 29.3.2013

Na začátku dubna představí rádio Evropa 2 svou novou kampaň s názvem Music revolution, na jejíž realizaci se podílela celá řada českých i zahraničních osobností

Celoroční koncept odstartuje 1.dubna v podobě sponzoringových spotů v televizích, v kinech, on-line kampaně na největších webech, v printu, v outdooru a v indooru – na plakátech na základních i středních školách.

Nová kampaň vychází z dlouhodobého konceptu Music People. Tentokrát představujeme naše posluchače v pozici revolucionářů – nikoli budovatelů, podotýkám. Zatímco budovatelé hledí sveřepě k zemi a představují si překážky, které budou muset překonat, naši revolucionáři jsou idealisti, vlajka je symbolem zabrání území, naděje v lepší budoucnost a sebedůvěry,“ představil novou kampaň Pavel Renčín, marketingový ředitel společnosti Lagardère Active ČR.

Na nové kampani spolupracovala Evropa 2 s producentem Viktorem Márou z Bistro Films, režie se ujala mezinárodní dvojice McSanchez a za fotoaparátem stanul fotograf Lukáš Žentel.

Jsme jedničkou na českém rozhlasovém trhu ve věkové skupině od 12 do 39 let, dlouhodobě se snažíme oslovovat mladé lidi, kteří nás berou jako trendsettera nejen v hudbě, ale i v oblasti životního stylu. Tato kampaň byla produkčně nejnákladnější v historii našeho rádia a to je na výsledku dobře vidět. Z nových spotů i vizuálů jsem nadšená a věřím, že nám pomohou ještě více upevnit naši pozici na trhu. Těším se, že u ještě více posluchačů se nám podaří symbolicky zapíchnout vlajku Evropy 2 jako důkaz toho, že i pro ně jsme lídrem,“ řekla ředitelka rádia Evropa 2 Jitka Fürst

Mezi dalšími profesionály můžeme jmenovat například kameramana Marka Blisse, v roli choreografa se představil Yemi A.D. a postprodukce se ujal Patrik Velek z Achtung 4K. Tvářemi kampaně se stali brazilský tanečník Filipi Escudine a modelka Gabriela Večeřová. Natáčení proběhlo v žižkovském studiu Pokrok.

Launch party k nové kampani proběhla 28. března ve vyhlášené mexické restauraci Las Adelitas.

www.evropa2.cz

Poslouchejte Evropu 2 online