Nová kampaň rádia Classic Praha sází na čistý list a klid
0 Redakce PLAY.CZ 20.9.2016Praha, 20. září 2016 – Pražské rádio Classic Praha zahajuje svou podzimní komunikační kampaň s prostým názvem „klidně“. Její minimalistické zpracování ve formě čistého listu papíru má vyjádřit hlavní znaky klasické hudby i samotné stanice. „Klasická hudba působí na duši stejně čistě jako nepopsaný papír. V kombinaci se slovem ‚klidně‘, pod nímž si člověk může představit hned několik různých významů, podle nás vyjadřuje vše, co naše rádio posluchačům nabízí. Tedy krásu, čistotu, vkus a příjemný zážitek plný emocí,“ říká Martina Klausová, programová ředitelka rádia Classic Praha.
Netradiční vizuál se již během září objevil v tištěných médiích. Klíčovým sdělením nové kampaně je hlavně zdůraznění klidu z hudby. „Rádio Classic Praha už řadu let vnímáme jako jistou oázu klidu, která posluchačům poskytuje zaručený odpočinek. Chtěli jsme stvořit protipól uspěchané doby, která se podepisuje nejen na marketingová sdělení, ale především na kulturu a muziku napříč žánry. Zároveň nás slovo baví ve druhém smyslu: klidně si nás pusťte, jelikož naše rádio hraje jednoduše pro všechny, “ vysvětluje Martina Klausová.
Aktuální komunikační kampaní navazuje Classic Praha na svou loňskou podzimní kampaň, které dominoval portrét hudebního skladatele Antonína Dvořáka se sluchátky v uších. Vizuál se zaměřoval především na mladší generaci posluchačů a podotýkal, že klasická hudba není jen pro starší ročníky. „Klasická hudba bude aktuální a přitažlivá vždy. Novým vizuálem chceme mimo jiné podtrhnout fakt, že míň je víc a prázdný list toho často dokáže vyjádřit víc než desítky slov,“ dodává programová ředitelka Classic Praha, jediné české privátní rozhlasové stanice, která se zaměřuje výhradně na klasickou a filmovou hudbu.