Na Evropě 2 se soutěží o boty Nike – v psaní nohou!
0 Redakce PLAY.CZ 10.4.2013Rádio Evropa 2 si připravilo pro posluchače novou soutěž. Ve spolupráci s partnerem projektu „Píšu nohou“ firmou Nike se hraje o boty NIKE FREE 5.0. Stačí zdánlivá maličkost – napsat nohou na tablet větu „Poslouchám Evropu 2 a pořádně nahlas“, natočit video a mít trochu štěstí
„Vše odstartovala sázka moderátora Libora Boučka se zprávařkou Markétou Ježkovou. Ti se spolu vsadili o to, zda se Markéta naučí za několik týdnů bezchybně napsat nohou větu Poslouchám Evropu 2 a nový tablet si zasloužím jako nikdo,“ vysvětlila původ sázky ředitelka rádia Evropa 2 Jitka Fürst. Protivníkem Markéty bude zatím neznámý člověk. Může to být samotný Libor nebo náhodně vybraný posluchač, anebo dokonce odborník na psaní nohou, existuje-li. Pokud vyhraje Markéta, získá luxusní tablet a telefon; jestliže prohraje, bude muset pět dní dělat Liborovi hospodyni.
Do projektu se mohou zapojit i posluchači s větou „Poslouchám Evropu 2 a pořádně nahlas“. Pro tyto účely byla založena webová stránka www.pisunohou.cz, kde si mohou posluchači rádia Evropa 2 přečíst zajímavosti o dolních končetinách každého člověka, nahrát vlastní video a soutěžit o boty NIKE FREE 5.0 anebo se jen podívat na výkony druhých. Psát nohou si zkusili i ostatní moderátoři Evropy 2 Leoš Mareš, Zorka Kepková, Petr Cerha a další.
Kromě vlastního pobavení je projekt veden s cílem vrátit upřímnost a cit do mezilidské komunikace. Kdo bude chtít něco napsat nohou, musí zapojit ohromnou vůli, píli, soustředění a trénink, což je rozdíl oproti běžnému psaní rukou.
„Na Evropě 2 vymýšlíme každou chvíli nejrůznější kreativní koncepty jak pro naše vlastní promo, tak i pro naše klienty. Rozdávali jsme personalizované iPody v limitované edici, lístky na vyprodaný zápas Plzně s Barcelonou, soutěžili jsme o Ferrarri Leoše Mareše, o Lego za milión, o značkové skútry nebo sto tisíc na maturitní ples. Dokonce jsme bojovali i v nefalšované šlehačkové bitvě s Bobíkem. Díky zábavným konceptům a nejlepší hudbě jsme jedničkou u mladých posluchačů i u reklamních zadavatelů,“ doplnila Jitka Fürst.