Evropa 2 probouzí druhé já
0 Redakce PLAY.CZ 27.4.2012Novou kampaň rádia Evropa 2 s názvem Probuď své druhé já připravil její marketingový tým ve spolupráci s agenturou Loosers
Evropa 2 vsadila ve svém komunikačním konceptu pro rok 2012 na kreativu agentury Loosers. „S Loosers máme dobré zkušenosti už z tendru na Frekvenci 1″, říká Pavel Renčín, marketingový ředitel Lagardere Active ČR.
Série printů a sponzorských vzkazů ukazuje, jak muzika na Evropě 2 v mladých lidech probouzí jejich druhé já. Posluchači v sobě mají mnohem víc popu, hip hopu či poprocku, než by čekali.
„Imageová kampaň zapadá do našeho dlouhodobého konceptu Music People. Říká, že stačí překonat ostych a nebát se odvázat se. S maXXimem muziky a Evropou 2 je to jednoduché,” dodává Renčín.
Celou kampaň vyrobila Loosers Production. Fotografoval T. Mikule, režie se ujal M. Hammerschlag.