Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
Novinky

Vesna se stala tváří kampaně EQUAL od Spotify

Finalistky letošního ročníku Eurovize se staly ambasadorkami celosvětové iniciativy EQUAL od platformy Spotify. 4. října byl jejich nejnovější singl Wolfrunners přidán do Spotify Playlistu EQUAL CZ/SK a ve středu 18. října se jejich fotografie objevila na velké reklamní obrazovce nad nejrušnější křižovatkou slavného Times Square v New Yorku.

Kampaň EQUAL už třetím rokem představuje závazek Spotify pomáhat, reprezentovat a zviditelňovat ženy v hudebním průmyslu. Vesna jako ryze ženská kapela navazuje na úspěšné české zpěvačky.

„Je nám ctí, že jsme první česko-slovenská kapela, která se stala ambasadorkou kampaně EQUAL od Spotify. Vždycky jsme si přály, abychom mohly ve světě prezentovat naše slovanské kořeny. Po úspěchu na Eurovizi je to další krok k tomu, abychom byly ve světě vidět, nejen jako kapela, ale taky jako ženy, jako tvůrkyně. V hudební branži je zoufale málo muzikantek, producentek, zvukařek… a i ve světovém měřítkou jsou ženské kapely spíše raritou. Rozhodně v tomhle ten poměr není EQUAL. Jsme rády, že Spotify pomáhá ženské tvůrkyně zviditelnit, a my tak společně s dalšími ženami můžeme inspirovat další generaci, aby jednoho dne žádná EQUAL kampaň nebyla potřeba,“ komentuje úspěch za celou kapelu Vesna její zakladatelka a zpěvačka Patricie Kaňok Fuxová.

Související články

Back to top button