Evropa 2 opět získala ocenění Superbrands
0 Redakce PLAY.CZ 3.10.2015Expertní komise Brand Council, která je složena z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu, rozhodla o udělení Superbrands Award 2015. V tříleté historii soutěže na českém trhu získalo rádio EVROPA 2 toto ocenění již podruhé.
Ocenění se uděluje na základě kritérií jako je známost, budování brandu, inovace a prestiž, a získávají ji vždy elitní značky, jako jediná rádiová stanice cenu letos získala Evropa 2. Prestižní ocenění v úterý během galavečera v pražském klubu SaSaZu převzala ředitelka rádia Evropa 2 Jitka Fürst.
„Evropa 2 je Superbrand. Ukazují to nejen výsledky poslechovosti, kdy je jedničkou na českém trhu od 12 do 49 let, jedna z nejsilnějších fanouškovských základen na sociálních sítích a teď poněkolikáté i komise profesionálů. Jsem velmi ráda, že jsme opět získali titul Superbrands, je to odměna i motivace pro celý tým, který pracuje na tom, aby Evropa 2 byla tím, čím je,“ říká Jitka Fürst, ředitelka rádia Evropa 2.
Přesto, že je Evropa 2 rádio, je jedničkou pro mladé nejen on air, ale i online. Na sociálních sítí nemá v médiích konkurenci a počty fanoušků či followerů stále rostou i díky stále novému a originálnímu obsahu. Ocenění Czech Superbrands je pro posluchače a fanoušky i obchodní a mediální partnery zárukou kvality a nezaměnitelné image.