Záznam: Konference Inovace & Inspirace 2012: nové možnosti pro manažery a podnikatele
0 Petr Hašek 16.7.2012Praha, 2. 7. 2012 – Netradiční konference, která chce přinášet především pozitivní informace, proběhne těsně před polovinou léta 26. 7. v pražském kině Atlas.
Organizátorům se podařilo shromáždit unikátní mix osobnosti, z nich většina běžně nepřednáší nebo na podobném fóru vystoupí vůbec poprvé. Spojující prvkem je inspirace pro manažery a podnikatele. Vedle sebe tak vystoupí například majitel vlaků LEO Express, ředitelka českého Google, vydavatel Fraus, zástupkyně Silicon Valley nebo ředitel 300 let staré značky Dallmayr.
Živý přenos
1.Část – příběhy úspěšných
Do zákulisí svého podnikání nechá nahlédnout Leoš Novotný, který právě spouští nové vlaky LEO Express.
O své zkušenosti se podělí Lenka Kučerová, které dlouhá léta působila v Silicon Valley.
Známý investor a vizionář Pavel Doležal představí nové trendy v oslovování zákazníka.
O budoucnosti vzdělávání u nás promluví Jiří Fraus, zakladatel stejnojmenného nakladatelství specializovaného na pedagogickou literaturu.
Táňa le Moigne je nejen ředitelkou české pobočky Google, ale také autorkou celosvětově velmi úspěšných deskových her.
Poprvé na veřejnosti vystoupí Peter Schier (Popron), který se z emigranta stal úspěšným podnikatelem v Německu, v novém Československu prorazil v hudební branži a před pádem trhu transformoval své hudební vydavatelství do jednoho z nejúspěšnějších zásilkových obchodů.
René Sion je generálním ředitelem Café Dallmayr, značky, která existuje více než tři století. Zamyslí se nad hodnotami, které jsou i v podnikání vyšší než krátkodobý zisk.
Svou vizi vyváženého spojení starého a nového netradičně představí ředitel hostitelského Národní muzea Michal Lukeš.
2. Část – média, marketing, multimédia, inovace
V druhé části programu bude k vidění řada nových možností, jak oslovit a získat zákazníky.
Vít Horký z firmy Brand Embassy bude mluvit o systémech, které umí sledovat spokojenost zákazníků napříč internetem a sociálními sítěmi. Lidé, kteří si postěžují na produkt nebo službu, jsou okamžitě identifikováni s nabídkou konkrétního řešení.
Petr Šimeček ze společnosti Keboola zodpoví otázku, zda je Orwell tady. Co už vše víme o zákaznících a co se dá použít? Jaká je budoucnost práce s daty a zákazníky?
V programu najdete spoustu dalších zajímavých osobností a jejich témat. O budoucnosti médií spolu budou například diskutovat Lucie Tvarůžková, zástupkyně šéfredaktora Hospodářských novin, a Jakub Unger, šéf obsahu Aktuálně.cz a Centrum.cz.
„Je to vlastně takový sociální experiment. Kladli jsme si otázku: kdybyste měli navštívit jen jednu konferenci v roce, co byste na ní chtěli vidět a zažít? A toto je výsledek. Bude těžké všechny sladit dohromady, ale za ten boj to stojí. Jdeme zkrátka proti nudným konferencím, kde vidíte stále stejné tváře,“ říká Tomáš Jindříšek, choreograf a moderátor konference z pořadatelské agentury Dark Side.
Vše je možné osahat
Návštěvníci se mohou těšit nejen na přednášky, ale i na řadu stánků s konkrétními ukázkami nejnovějších možností, trendů a vychytávek. Po skončení bude následovat letní degustace vína.
Více informací o akci je možné zjistit na www.inovace-inspirace.cz