ahead – 1200×100

PLAY.CZ

Právě poslouchá celkem 4933 posluchačů.

Seznam rádií

Seznam stylů

Seznam krajů

Madonna: Sticky & Sweet Tour

0 Redakce 24.8.2008

Je to hvězda, je to star. Řeč je o popové královně Madonně a jejím blížícím se Sticky & Sweet Tour. O turné na rok 2008 se mluvilo už po skončení její předchozí Confessions Tour v září 2006. Nikomu se však nechtělo věřit, že by v její duši dřímala taková píle a snaha, že by byla schopna vypravit se na další šňůru koncertů. Tento rok se nese ve znamení 25. výročí od vydání eponymního debutu a oslavy jejích 50. narozenin. Že se skutečně něco děje, bylo jasné, když společnost Live Nation rozesílala 29. listopadu 2007 v e-mailech dotazník, jak by si fanoušci představovali ideální koncerty popové královny v roce 2008.


Praha letos nebude…?

V rámci propagace alba Hard Candy v dubnu letošního roku se hvězda rozhodla poskytnout nepřeberné množství rozhovorů pro americká rádia a televize, načež časopis Billboard už 7. května oznámil podrobnosti o chystaném turné. Nese název Sticky & Sweet, odstartovalo 23. srpna ve waleském Cardiffu na stadionu Millenium. V Anglii se show objeví ještě jednou, a to 11. září v Londýně na Wembley Stadium. 3. října se celý spektákl přesouvá “za velkou louži”. Americká část turné bude putovat napřáč kontinentem do konce listopadu, aby se posléze dostalo i na střední a jižní části Ameriky. Konkrétně 29. listopadu bude mít premiéru v Mexico City na stadionu Foro Sol.

Od Sticky & Sweet Tour se očekává, že bude nezapomenutelnou a neopakovatelnou show. Vizuálními efekty, tancem, zpěvem, technologiemi a nepřetržitým “tokem” zábavy jistě překoná její předloňské vyprodané Confessions Tour. Do turné je zahrnutá široká škála hvězd. Při návštěvě jednoho z jejích několika desítek koncertů budete mít možnost zahlédnout nejen samotnou Madonnu, ale vystoupí i zpěvačka Robyn, v Londýně to bude DJ Paul Oakenfold, v Římě Madonnu uvede italský DJ Benny Benassi a v Paříži Francouz Bob Sinclair. Spekuluje se i o velkém překvapení – na show by se měli společně objevit Justin Timberlake a Britney Spears. “Madonna se vždycky snaží rozvířit vody a Britney a Timberlake na jednom jevišti by byli dokonalí. Oba byli osloveni, ale myslím, že se k tomu oba staví odmítavě. Britney do toho moc tahá emoce a JT tomu taky moc nefandí. Pravděpodobnější je to, že by se objevili každý zvlášť na jiném koncertě v jiném termínu. Ale jestli se někomu podaří dát je dohromady, pak Madonně,” uvedl zdroj pro britský list The Sun.

Image z dílny Givenchy

Asi nejdiskutovanějším tématem probíraným na různých chatech a diskuzích jsou kostýmy, v nichž se Madonna na turné objeví. Není totiž žádné tajemství, že se již v minulosti svěřila do péče francouzských módních domů a jejich designérů. V roce 1990 pro turné Blond Ambition navrhl kostým se slavnou špičatou podprsenkou Jean-Paul Gaultier. Na letošní turné se Madonna rozhodla pro oblečení od světoznámého návrháře Richarda Tisca, který je předním designérem francouzské značky Givenchy. Ve vojenském kabátku z černého saténu se Madonna objeví při první písni, která odstartuje celou show. Druhý kostým s dlouhou kapucí bude mít zpěvačka přetažený přes černé šaty s barevnými stuhami, které mají “navodit cikánský dojem”.

Turné Sticky & Sweet už od začátku drží Švýcarský rekord v prodeji vstupenek. 40.000 lístků na historicky první koncert v této zemi bylo vyprodáno za 30 minut. Což je výsledek, který prozatím hájili U2. V Kanadském Montrealu byl celý koncert vyprodán za neuvěřitelných 7 minut. Produkce ihned přidala ještě jedno vystoupení. 90% vstupenek z celkového počtu 48.800 na koncert v Mexico City 29. listopadu zmizelo v předprodeji během 47 minut, prvních 6.500 lístků se prodalo dokonce během 5 minut. Poté byl přidán další koncert o den později. Ten byl vyprodán za 1 hodinu, 42 minut. V druhé polovině června překročil počet prodaných vstupenek magickou hranici jednoho milionu lístků.

FILIP MORAVEC (foto: www.madonna.com)

PS: Ještě malá ochutnávka z prvního koncertu v odpovídající kvalitě…