Televize Mladá Boleslav
0 Redakce 1.8.2007Regionální televizní vysílání Mladé Boleslavi nyní i na PLAY.CZ.
Místní televizní zpravodajství přinejmenším část obyvatel Mladé Boleslavi může sledovat již od roku 2000. Regionální televizní vysílání pokrývá více než 4500 vybraných domácností přímým televizním signálem a od letošního roku je vysílání k dispozici také na internetových stránkách www.tvmb.cz pro zbytek obyvatel Mladoboleslavska. Po několika výměnách majitelů a produkčního týmu došlo letos k převzetí televize DOMA TV novou společností Boleslavská televize s. r. o. A nový tým o sobě dává výrazně vědět a má také velké plány do budoucna.
Podle společníka nové společnosti Jaroslava Polívky (mladšího) z původní sestavy nezůstal téměř kámen na kameni, s výjimkou kameramana Jaroslava Grygara, který se stal jedním z důležitých pilířů i nového zpravodajského týmu. Boleslavská televize vytváří podobně jako její předchůdci nový pořad jednou týdně, především proti stavu na konci loňského roku se však výrazně rozšířil. Tvoří jej nyní pokaždé sedm až osm nových reportáží, stěžejní částí pořadu jsou Minuty města, dále jej doplňují další zprávy z regionu Mladoboleslavska. Celková délka pořadu se tak prodloužila na současných 40 až 45 minut. Důležitý je i fakt, že na nových internetových stránkách je vysílání přístupné prakticky každému a navíc nabízeno ve třech stupních kvality, která závisí na rychlosti internetového připojení. Novinkou internetové nabídky by se měl stát v blízké době i archiv zpravodajství.
Vedení společnosti Boleslavská televize, které při tvorbě zpravodajství úzce spolupracuje i s rádiem Jizera, počítá s postupným zvyšováním počtu reportáží. Každých půl roku by se tak jejich počet mohl zvýšit zhruba o dvě. Znamenalo by to do budoucna i rozšíření zpravodajského týmu. Spektrum reportáží je široké, zasahuje prakticky všechny oblasti života ve městě, ale je zaměřeno podle Jaroslava Polívky především na pozitivní zprávy. „ Nesnažíme se o nějaké senzace ale chceme lidem ukazovat především to, co se ve městě povedlo,“ říká. Nová společnost se netají ambicemi na postupné vylepšování svojí produkce a chce stavět především na dlouhodobé spolupráci s městem Mladá Boleslav, ale případně i s dalšími městy regionu. Připravuje se také větší pokrytí svého vysílání signálem prostřednictvím digitální televize nebo jiné dobře dostupné alternativy.